<3

Igår satte jag mig på tåget för att åka från Ida efter att ha haft underbart härliga dagar tillsammans.
Att få spendera så mycket tid med deras lille son ( och såklart dem också) var ju så otroligt mysigt. Den lilla krabaten gör en så lycklig inombords. Dagen för hemresa var inget mindre än Alla hjärtans dag och vi började vi med god frukost, gick en promenad och styrde sedan kosan mot tåget. Jag satt 5 timmar på tåget och längtade sååå tills jag var framme, för väl framme stod min älskade och väntade på mig. Nu hade vi bara 2 timmars bilfärd framför oss och det var så trevligt så att spendera Alla hjärtans dag instängd i en bil med honom jag längtat efter i två veckor. Vi pratade och pratade och pratade <3
 
Väl framme var klockan natta men det blev iallafall en liten snutt av vår film "Stolthet och fördom"
 
 
Just nu befinner vi oss på landet hos mina föräldrar och kommer att vara här i lugnan ro i några dagar tills det är dags att bege oss igen. Fläng fläng hit och dit...när ska detta ta slut. Jag hoppas innerligt på snart.
Men jag har det oerhört trevligt under mitt flängade ska jag säga :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0