With my love

Imorse vaknade jag äntligen upp med min kära.
Han ställde sig och lagade en riktigt god frukost till mig imorse innan vi begav oss iväg för att upptäcka staden.
 
 
 
Polen är otroligt vackert!
 
Vi promenarade och jag skulle ta upp kameran för att ta kort på det vackra runt omkring oss.
Men älskling sa till på skarpen och bad mig lägga ifrån mig mobilen. 
Vi ska njuta av det tillsammans, se oss omkring och ta in det fina.
Jag stoppade snällt ner mobilen i väskan och vi hade det så mysigt när vi strosade. Satte oss på en uteservering och åt god mat och strosade sedan vidare.
Romantikens stad!
 
 
Så otroligt fina byggnader överallt.
 
Nu är vi hemma och tar det lite lungt innan vi tar oss ut igen.
Ut i Polens kvällsliv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0