Söndag

Har verkligen fastnat för att ha springning som träningsform och tycker att det är så oerhört härligt. Jag springer inte långt och kan för tillfället inte springa i ett. Jag springer intervaller, jag är egentligen ingen springperson så det kommer ta ett tag innan jag kommer kunna spinga i ett.
Men jag springer för att det är härligt inte för att jag måste springa flera km på raken.
 
I Söndags var jag, min systerson och min mamma och pappa ute på cykeltur till Ramberget i Göteborg.
Dom cyklade och jag kom springandes efter.
 
 
Sen var det uppför.
 
 
 
Väl uppe på toppen av Ramberget var det en så fin utsikt.
 
 
 
Sen bar det nedför. När vi nästan var hem var vi alla varma och kände för ett bad.
Vi slängde ihop lite kvällsmat och åkte till stranden. Det var molnigt men så otroligt varmt!
 
 
Det var många andra som tänkte likadant som oss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0