Sol i sinne

 
Helgen bjöd på solsken även som i veckan. Härligt!
Men när jag pratade med min svägerska så kom vi på att förra året var det ännu mer toppen väder. Det var redan vår då, var uppe i 15 grader och jag kom ihåg att jag gick i vårjackan. Nu är det soligt men kylan håller i sig.
Än så länge sitter vinterjackan på.
 
Vi var på lördagen hos svärföräldrarna och sedan åkte vi till min bror för att lämna över ett påskägg till min brorsdotter. Kvällen blev en hemmakväll för min del medan älskling gick ut för att träffa grabbarna.
Jag hamnade i soffan framför Sex and the City 2. Jag tröttnar aldrig på dem filmerna.
 
Söndagen spenderades hos min bror med alla i familjen förutom min svåger och systersson som var saknade.
Vi tog en härlig promenad i solen.
 
 
Vi gick en skön runda i ett vackert villaområde. Längst gatorna låg dem finaste husen.
 
 
Väl hemma blev det fika.
 
 
Till middag blev det kinamat och vi fortsatte kvällen tillsammans.
 
 
Mycket mys med den nya familjemedlemmen blev det. Han är ju för underbar min brorsson!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0