Man hinner landa lite....

 tills det blir att få umgås med fina människor igen. Älskar när det är liv och rörelse!
I torsdags kom min bror, min sägerska och min brorsdotter på besök.
.................
 
Inför besöket fixade jag lite här hemma hos mamma och pappa där jag bor tillfälligt.
Satte igång att stryka, dammsuga, damma, tvätta, hänga upp tvätt osv.

Jag känner att jag saknar ett hem att rå om. Det kliar i fingrarna på mig ibland. Men denna tid utan något riktigt hem har även sin tjusning. 
.....................
 
Vi var ute i skogen och plockade kantareller och lingon. Lillstumpan bara gick som en ångvält fram i skogen, trots att det var snårigt och grenar överallt. 
Plockade massor av lingon så nu har mamma gjort rårörda lingon, blev jättegott!
En dag åkte vi ut till ett mysigt ställe. 
Där fanns hav av solrosor.
och en hästhage och massa annat skoj.
 
Idag blev vi färre personer här hemma igen och det har varit en lugn kväll. Håller på och packar för att åka med tåget imorn till Nypan.någon vecka tidigare än jag tänkt mig men men.. det ska bli jätteskönt att komma dit. Får ju träffa min underbara man då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0