Bella

Helgen har gått förbi snart och helgen har vi spenderat med denna sötnosen, Bella.
 
Våra vänner skulle bort över helgen och frågade om vi ville vara hundvakt, såklart vi ville det. Bella är ju en liten favorit när vi kommer hem till dom. Vi har lekt, gosat och promenerat. Efter dom här dagarna har man fått smak på hur det är att ha hund och inte vilken hund som helst utan en sällskaplig och busig hund. Jag är imponerad hur dom klarar det med en busig hund och tre barn. Men vill man något så klarar man av det och vem vill inte ha denna sötnosen.
 
En utav våra många promenader och vi var ute många gånger kan jag säga :-)
 
Igår var det sommar igen efter några höstiga dagar, härligt!
...................................
 
Den här söndagkvällen ska jag spendera lite framför en serie på datan som jag fastnat för. Jag har blivit van att vara utan Tv (eftersom min mamma och pappa inte har någon) så jag måste säga att i mitt framtida hem kanske det inte kommer finnas en Tv. Man hinner ju med så mycket när man inte bara kan slötitta på strunt på Tv. Så jag väljer att titta på strunt på datan istället, haha ;-) Dator skulle jag nog inte klara av att vara utan. Iallafall, jag har två favoritserier, dessa två serier inspireras jag av, bägge handlar om kvinnor mitt i livet (reality serie) med både karriär och familj. Båda är framgångsrika och har startat eget företag från sina egna idéer.
Så nu ska jag sätta mig och inspireras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0