Utbrott

Som jag i ett tidigare inlägg sa angående min hy. Jag tycker att huden är en viktig bit i hur jag mår. Mår inte min hy bra så mår inte jag bra. Det kommer från när jag var yngre då jag hade problemhy.
Nåt som jag aldrig kommer göra igen...känns det som nu illafall...är att köpa från Tv-shop. Testade Pro-aktiv och jag vet att man ska testa nya produkter i kanske minst en månad eller nåt för att se resultat och att huden vänjer sig.  Men min hud fick ett utbrott. Kändes inte alls bra.
 
När jag kom till Ida som kan sin sak när det kommer till huden så frågade jag såklart henne om råd. Vi tittade igenom ingredienserna i Pro-aktiv och jag bestämde mig för att sluta med Pro-aktiv och gå tillbaka till mina produkter jag hade tidigare av märket Bioline, Primaluce. Bara på en dag såg jag förändring i min hy. Nu vet jag bättre än att hoppa på något som verkar spännande, men det känns skönt att ha testat, då behöver jag inte fundera när reklamen kommer på Tv:n om det fungerar eller inte.
För mig var Pro-aktiv en dålig produkt för min hy. Men för andra kanske det fungerar bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0