Testa nåt nytt

För en vecka sen gjorde jag något som jag aldrig gjort förut.
...........................
 
 
Jag beställde en produkt från Tv-shop.
Jag har för många år sedan haft problem med min hy. Det har blivit bättre med åren men jag känner inte att jag har den hy jag skulle vilja ha. Jag har testat allt möjligt och dem flesta produkterna har fungerat bra men nu kände jag för att testa något nytt. Idag kan jag visa mig utan smink och känner mig ofta bekväm med det, så var det inte när jag var yngre. Att ha fin hy betyder mycket, så varför inte testa på något nytt. 
Be Proactiv ;)
 
Vet inte om detta fungerar men värt att testa :)
........................................
Min hy mår bäst av sol och värme. Så den här årstiden är den värsta som finns för mig. Jag kollar ut i denna sekund och regnet öser ner, grått, kallt och trist. Men man får göra det bästa av det och det gör jag nu....sitter inomhus och myser :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0