Fashionfeber

Medan grabbarna spelar tv-spel så sitter jag och kollar mode.
Här är vi riktiga stereotyper :)
...........
 
Jag älskar mode, har kanske inte riktigt pengarna (just nu) att lägga på mitt intresse...men medans så njuter jag av fönstershoppning, modesidor osv. Idag när jag gjorde ärenden på stan så kunde jag inte låta bli att strosa lite i affärerna för att få inspiration och för att sukta.
........................
En sida som jag gillar är "The Sartorialist". Nedan bilder är lånade därifrån.
Där man kan hitta bilder från catwalken och även på streetstyle.
Här kommer par i tre som jag föll för. Av underbara Diane Von Furstenberg.
 
Älskart
Lovely
DVF kan sin sak och skorna bara älskar jag.
 ............
 Sedan en bild från gatan.
Gillar allt med den här outfiten men mest av allt kjolen och skorna, underbart.
Nu ska jag sukta vidare och dricka en kopp te.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0