Dagarna som är förbi

Veckan började med en tipp till sthlm för att fixa lite i källaren bland våra saker. Det är så skönt at rensa och slänga saker. Fick med oss en del som ska slängas så det var bra. På hemvägen åkte vi förbi fina Reem för lite prat och fika.
 
Hem för att duscha och sen begav jag mig ner på stan för att möta upp Pernilla och barnen. Gick en sväng i butikerna, sen åkte vi för att kika på deras hus som dem nyligen köpt. Jättefint och stort!
Med stor härlig tomt oxå.
Sprang en del efter denna lilla charmiga parvlen.
.......................
 
Igår var jag hos min prinsessa. Det var så hon såg ut när jag gick in genom dörren.
Prinsesskläning och vingar som en fe. Min brorsdotter är så härlig! 
 
Idag var vi iväg för att transportera bilar för ett företag. Fick köra sprillans BMW, Inte varje dag man får göra det ;)
Men nu är vi äntligen hemma och myyyser för fullt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0