Goodnight

Sitter nu i sängen efter en heldag i Sthlm.
Jag och älskling hade massa ärenden att göra så nu känns det skönt att en del är ur världen.
Det fortsatte att vara lite snöblask ute men väl uppe längst vår gamla gata låg snön sådär vit och vackert som jag gillar. Det är mörkt och det som lyser upp stan är alla julljusen och den vita snön..och då..då är vintern allt härlig;-)
Idag var en tankefylld och känslosam dag i bilfärden till alla våra destinationer runt om i storstan.
Jag och älskling pratade allvar mellan varven som vi sjöng med i radions alla låtar <3
Nu blir det att sussa och vakna upp inför en ny dag.
En dag som jag ska fylla med svägerskan och min brorsdotter....Myys!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0