Gammalt möter nytt

Hemma hos min syster finns det många detaljer som gör ett hem.
Hemmet är genomtänkt med en kombination gammalt möter nytt.
Här börjar jag med detaljer från matsalen.
 
Deras hem har en öppen planlösning. Från matsalen glimtar köket i dess stilfulla jag.
 
Köket ger en full kontroll vad som sker i vardagsrummet då även det rummet ingår i den öppna planlösningen.
 
 
Sovrummet har en charm och går mot det romantiska hållet.
 
 Romantiken fortsätter i sovrumsfönstret medan ute i hallen ges mer en syn av natur.
 
Badrummet tar uttrycket "gammalt möter nytt" ordagrant.
 
Uppe på sänggaveln i sovrummet ges inspiration och ett lugn innan man sover gott om natten.
 
Detta var detaljer från min systers hem som jag skarpt gillar.
Ett vackert hem för en otroligt vacker och underbar familj!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fint dem har det! Jag förstår precis hur du menar med att du tycker det är vackert! Jätte vackra föremål, både gamla och nya! Hälsa dem så gott!!

2012-11-24 @ 10:35:46
URL: http://Puttelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0