Kvava härliga väder!

Efter en härlig dag på kontoret så var det dags att ta helg. Arbetsveckorna går så otroligt fort och sen är det plötsligt helg. Idag har det varit riktigt konstigt väder. Varmt, regnar då och då och kvavt. Vi hade fönstret vidöppet på kontoret idag och det blåste in ljumma vindar. Underbart! Stanna snälla sköna vår!
När jag kom hem lagade jag till min favorit och det blev favorit i repris, har ätit det efter jobbet typ hela veckan.
Det kanske inte är så trevligt upplagt men såååååå GOTT!
Mums:)
Ikväll blir det filmkväll här hemma med min sambo Jennie. Kanske kommer min älskade hit oxå senare:)
Imorgon blir det en tripp till Uppsala med Älsklingen och sedan åker vi till Nypan.
Så ja det blir allt lite fläng denna helg oxå.
Det gillar jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0