Pirr.....

av att fåglarna kvittrar och solen skiner. Pirr av att jag snart får träffa min kära igen efter veckor.
Det är bara för underbart att kliva ut från kontoret när klockan slår 17.00 och det är ljust, solen skiner och fåglarna kvittrar. Man blir lycklig i själen. Mer lycklig i själen kommer jag vara förhoppningsvis om några dagar då jag får träffa min kära igen. Räknar ner dagarna!
...............
Idag var det fjärde dagen som jag har varit ute på en powerwalk. Så fort jag kommer innanför dörren hemma efter att kommit hem från jobbet så sticker jag ut på en promenad i 30-60 minuter. Det så härligt att fått in en rutin på träningen igen. Man mår så mycket bättre av att röra på sig och jag märker att jag blir piggare.
Att det har börjat bli vår gör det mycket lättare att bege sig ut, man vill ut hela tiden.
Nu ska jag göra omelett och kika på "Grey´s Anatomi"
Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0