Oj oj oj...

...vad veckorna går fort. Det går fort när man har roligt:)
Jag trivs så oerhört bra på jobbet och där är man ju den större delen av dagen så det gör så mycket att man gillar sitt jobb. Förra veckan gick snabbt förbi och sedan var det helg.
Efter jobbet på fredagen så begav jag mig till Mormor. Jag , min mamma, min moster och min mormor hade fredagsmys tillsammans. Vi lagade mat tillsammans. det blev räksallad och till efterrätt blev det hemmagjord chokladtårta som mamma hade bakat. Hon fyllde år dagen innan så tårtan var till henne kan man säga, fast hon bakade den själv;)
Gooood var den!
Sedan blev det även övernattning där för mig och mamma.
.............................
På lördag morgon åkte jag till Nypan för att träffa älsklingens familj. Min underbara svärfamilj! Kändes lite tomt utan älskling men det var så härligt att vara där. Vi åt mat tillsammans, pratade och bara umgicks. Senare framåt kvällen åkte vi och köpte godis inför Melodifestivalen. Det är så otroligt skönt att jag har dom. Så godhjärtade och omtänksamma! Alla i familjen var dock inte hemma men älsklingens mamma, pappa och två yngre bröder.
Rätt låt vann ju såklart! Loreen är så bra:)
..................................
Söndagen spenderades med min bror, hans fru och min brorsdotter.
Till förmiddagsfikat så bjöds det på smoothie som min svägerska gjorde, så smaskigt!
Vi hade en supermysig dag!  Det var bra väder, soligt och dant så vi begav oss ut på en promenad i solen. Min solstråle till brorsdotter satt ibland och sjöng i sin vagn den lilla underbaringen:) Vi åt sedan middag tillsammans innan det var dags för mig att åka till tåget för att åka hem. Dom följde med till tåget och vinkade av mig:)
.................
Då bar det av till Stockholm för att sova över hos nästa:) Söndagkvällen spenderades hos Anna, Alex och Amalia där jag även sov över, myspys.
Denna veckan har gått snabbt förbi oxå. I går var jag ute med mina kollegor och åt på Persisk Restaurang. Man fick mycket och sååå god mat! Vi hade det oerhört trevligt.
........................
Imorgon är det fredag och ännu en helg är här. Jag väntar just nu på att min kära ska svara så att jag får Gratta honom på födelsedagen. Jag säger väl Grattis till honom här oxå, får hoppas att han läser detta inlägg:)
Grattis min underbara! Du är bäst och jag älskar dig!
My endless love

My love, there's only you in my life, 
The only thing that's right. 
My first love, you're every breath that I take, 
You're every step I make. 
And I, I want to share, all my love with you, 
No one else will do. 
And your eyes, they tell me how much you care. 
Oh yes, you will always be, my endless love.

Two hearts, two hearts that beat as one. 
Our lives have just begun. 
Forever, I'll hold you close in my arms, 
I can't resist your charm. 
My love, I'll be a fool, for you I'm sure, 
You know I don't mind. 
Cause you, you mean the world to me. 
Oh, I know I've found in you, my endless love.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0