Helg

Det var riktigt härligt att bara vara hemmakring denna helg. Kände att jag behövde det. På fredagen åkte jag hem efter jobbet och strosade lite på stan, kikade på allt fint som finns att köpa och drömmer mig bort till då jag faktiskt kan köpa det man går och kikar på och trånar efter!
För en vecka sen köpte jag iallafall en dataväska. Det var rea och den kostade bara 99 kronor. Har velat haft en dataväska länge så jag slog till. Det är så smidigt när man är ute och reser.
Röd och behändig:)
På fredag kvällen var jag hemma helt själv. När man alltid har folk omkring sig kan det var skönt att vara lite själv. Få lite egen tid. På lördagen däremot blev det åt andra hållet och det är oxå skönt.
På förmiddagen strosade jag och Jennie på stan. Köpte hem supergod mat till senare.
Då kom hennes systers familj över så det var fullt hus här hemma.
Jennies syskonbarn är bara för goa:) Lilltjejen påminner om en liten "Lotta på bråkmakaregatan" Vi åt lövbiff och pommes frites! Riktigt länge sen jag åt det så det var underbart!
Efter att familjen hade åkt hem så blev det jag, jennie och hennes bror kvar och då satte vi på en film. Var nog bara jag som kollade;) Dom andra slocknade rätt fort.
..................................
Idag är det sköna söndag! Sitter med min kopp kaffe och njuter av att vara ledig. Imorgon blir det jobb igen och min kära chef ska utomlands och kommer vara borta i en vecka. Jag blev avundsjuk och frågade om jag fick följa med;) Han ska till Dubai! Jag vill med!
Det är otroligt hur kär man kan bli i ett ställe men kär .....ja det är det jag är.
Jag tipsde honom om lite ställen att besöka. Ett av dessa ställen är "Souk Medina"
Där firade jag min 27 årsdag:)
Är det inte vackert? Ett måste om man åker till Dubai.
Nu fortsätter vi vår sköna söndag. Ha en skön söndag ni med!

Kommentarer
Postat av: Ida

Känns inte som om det var länge sedan du var i Dubai! Men snart har det liksom gått 2 år! Jag har en jättefin bild på min dator på dig när du är där:) vet inte hur den kom dit?! Men fin är den iaf! Fin va även din nya datorväska, kul med färg! Och som sagt smidigt när man reser. Kramkram

2012-03-18 @ 22:25:37
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: MariaOfSweden

Tack för kommentaren i bloggen!

Hoppas du kommer iväg till Dubai snart igen! =)



Kram



Maria

2012-03-21 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0