Lyssna till din stilla röst

........................
Nu till något annat som börjar med mod.... Mode, som jag fullkomligt älskar.
Jag har suttit nu och kurerat mig och malt "Stylisterna". Program efter program, hade glömt bort att den andra säsongen hade börjat. Om det är något jag brinner för och som jag mer än gärna skulle vilja utveckla mer så är det Mode, styling och design. Ja allt som har med makeup, kläder, hår att göra.
Älskart!

Har många gånger funderat på att ta och göra min blogg mer inriktad på just mode och styling men då får man ju slåss med alla andra modebloggare, gäller att sticka ut;) Får väl se om bloggen går den vägen.....
Jag kan tänka tillbaka när jag var runt 14 år. Jag sydde hela tiden. Jag tog fram nåt tyg och skapade en klänning, coolt linne, nån häftig tröja. Jag vill alltid sy något dramatiskt och nåt som inte fanns i affärerna. Mitt inköp av symaskin måste nog ske snart, så att jag kan börja skapa igen.
Nu blir det att se hur deltagarna i Melodifestivalen valt att styla sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0