Semester..kan du inte vara för evigt

Jag njuter i fulla drag av min semester. Idag blir det sista dagen hemma hos Mamma och Pappa.
Imorgon blir det Midsommarfirande med några vänner, det ska bli så underbart!
Min älskade är iväg igen så han kan inte vara med och fira midsommar, jag saknar honom redan. Men vi hade en härlig helg tilsammans innan han begav sig. På fredagen gjorde vi något vi aldrig har gjort tillsammans i sverige, vi tog in på hotell. Vi är nästan aldrig själva nu för tiden så det var riktigt mysigt att bara vara vi. Mysa och prata. Det var ju sedan min födelsedag på lördagen så vi tänkte varför inte :)
Lördagen spenderades hemma hos älsklingens familj. Jag fick mitt goda förmiddagskaffe och sen var det dags att göra sig fin inför bröllopet. Våra vänner skulle gifta sig <3 Vigseln var i Eko-templet i Hagaparken i Stockholm. Så vackert! Festen höll på hela kvällen och natten. Det var god mat och massa dans.
Min favoritklänning dagen till ära.
..................
Nu blir det frukost med mamma ute i solen.
Ha en trevlig Midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0