Berget

Denna helg spenderas på Berget.
Igår sov vi första natten där och det var underbart. Massa minnen och det var nostalgiskt att vara där.
Härligt att få vara på Berget med min älskling!
Berget är våran släkts "sommarhus" som ligger på en stor fin gård med ladugård och stora ängar och fin utsikt.
Där har man spenderat mycket av sin barndomstid och även ungdomstid.
Mys att vara här!
.............
Just nu är vi hemma hos älsklingens familj och har ätit frukost. Jag känner mig fortfarande lite dålig, ont i halsen och roslig men bättre än i morse då jag kände mig helt slut. Det gör nog en gott att få vara på berget och vila upp sig.
Snart beger vi oss ner till stan eller ner till hamnen för en glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0