Älskade Familj <3

Jag har nog världens bästa familj. Vi har så roligt tillsammans och det har vi alltid haft.
<3
I fredags så stod min fina syster med en bukett blommor och väntade på mig i stan.
Sedan promenerade vi två iväg och på vägen så såg jag en jättefin restaurang som hette "Pontus Seafood bar" och tänkte "Den här restaurangen har jag aldrig sett" och tänkte att den såg så fin och lyxig ut. Då sa min syster "ska vi gå in här då?"
Där inne slog vi oss ner vid ett bokat bord och sedan såg jag några kända ansikten. Min älskling, min svåger och min systerson :) Vi åt och hade det trevligt!
För min del blev det Sushi.
Det var riktigt smarrigt!
Sen kom min mamma och pappa och åt efterrätt med oss.
Efter en supertrevlig middag tog dem med mig i bilen, jag fick säga hejdå till min älskade som jag inte hade sett på flera veckor....Jag fattade inte alls vart jag skulle :) Pappa släppte då av mig, min syster och min mamma på ett fint hotell.
Åhhh va mysigt tänkte jag och vad roligt det är med överraskningar!!!
Vi gick ute en kvällspromenad tillsammans i duggregnet.
Efter promenaden blev det mys och prat på hotellrummet.
Bästa mamma och syster, Tack för en mysig kväll!
Hotellfrukosten är serverad:)
Överraskningarna fortsatte. Utanför hotellet kom min pappa och min bror i en bil för att hämta upp oss.
Då var vi samlade, Mamma, pappa och barn :) Det var evigheter sen vi var tillsammans bara som den ursprungliga familjen. Nu finns det respektive och barn i bilden så såklart ses man allihopa. Men åh så roligt att bara få vara vi:)
Dom hade köpt cykelkort. I Stockholm finns det cyklar att hyra som står vid låsta ställ över hela stan.
Trodde aldrig att det skulle vara såhär roligt att cykla runt i Sthlm.
Här startar vi vår cykeltur.
Vi fick jättefint väder hela dagen.
Lunchen tog vi i en park på Söder. God mat på picknick filt.
Cykelturen fortsatte ut på Djurgården. Vi upptäckte platser vi inte sett förut, det är riktigt vackert där.
Satte oss vid vattnet och klockan närmade sig 20.00. Vi fikade och hade det härligt!
Stockholm är otroligt vackert!!
Vi avslutade cykelturen genom att cykla tillbaka genom stan.
En helt underbar dag med min fina familj! Det får vi göra om:)
Vi skrattade och hade det roligt tillsammans hela långa dagen på våra cyklar. Ont hade man både i magen av skratt och i baken av cykelsadeln ;)
Tack min fina familj för min 29-års present!!!! Bästa på länge:)
..........................................
Ett tips: Cykla mera. Det är otroligt härligt att bara ta cykeln och trampa iväg på en tur:)
...........
Söndagen spenderades med hela familjen då alltså även med våra älskade respektive och barn.
En helt underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0