When a goodbye kiss feels like this

"Don´t you wanna stay"
I really hate to let this moment gotouching your skin and your hair falling slowwhen a goodbye kiss, feels like this

don't you wanna stay here a little whiledon't you wanna hold each other tightdon't you wanna fall asleep with me tonightdon't you wanna stay here a little whilewe can make forever feel this waydon't you wanna stay


lets take it slow i don't want to move to fasti don't wanna just make love, i wanna make love lastwhen your up this high, it's a sad goodbye <3
Att en kärlek kan vara så stark. Jag är förundrad men inte förvånad. Jag och min fina firade 9 år och 4 månader dagen efter Alla hjärtans dag. Vi kommer att spendera en tid ifrån varann i omgångar men det klarar vi det vet jag:) Kärleken och vårat band till varandra har bara blivit starkare och starkare.

Helgen är här. Jag och Jennie har varit på en morgonpromenad och sen ätiit en god och nyttig frukost.Nu ska jag fixa mig för att sen åka och träffa upp mamma, pappa och mormor.



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin låt=)



Detta klarar ni! Ni har varit ifrån varandra tidigare och det fixade ni=) Nu har du ju Jennie som kan fungera som substitut så länge, hihi!

Stor kram till er mina fina vänner, saknar er! Men snart ses vi!

2012-02-18 @ 13:58:09
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin låt ! Detta kommer ni klara och tiden kommer säkert gå fort =) Härligt med morgonpromenad ! Kramar

2012-02-18 @ 20:47:47
URL: http://lillaapansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0