Mormor mys

Igår åkte jag till min Mormor. Mamma och Pappa var där och hälsade på under helgen så då passade jag på att åka och hälsa på jag med. Kände mig inspirerad när det kom till klädvalet. Snälla Jennie lånade ut en svart kavaj till mig:) Till detta hade jag en svart kjol, gammeldags rosa linne och ett armband i samma färg. Riktigt kul när man känner sig inspirerad och nöjd:)
Hemma hos Mormor myste jag en massa med söta Nelson som är mormor kisse. Mormor sa hela tiden om inte Nelson skulle ta och följa med mig hem...jag skulle inte tacka nej. Han är ju bedårande:)
Här sitter Nelson och äter på sitt kattgräs. Plutten:)
..................
Vi lagade middag tillsammans och det blev Lax och potatis, mums!
Efter maten började vi spela UNO, det är ett spel som jag har växt upp med:)
Det var otroligt mysigt att vara hos Mormor. Få prata och umgås.
....................
Idag har Jag och Jennie varit och kikat på stan, letar efter en egen kavaj;)
Hittade dessvärre ingen.
Nu lagar vi mat.
På matsedeln står:
Kyckling, Bulgur, hemmagjord Tzatziki och sallad med oliver.
Det lät väl inte fel:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en kanonhelg ! Fin du är i kavaj ! Kramar

2012-02-19 @ 18:24:55
URL: http://lillaapansvardag.blogg.se/
Postat av: Ida

Riktigt snyggt med kavaj! Köpte själv en i förra veckan:) stor kramis

2012-02-19 @ 21:33:40
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0