Återigen...

har en dag på jobbet gått förbi och jag är förvånad hur pigg jag är. Går upp tidigare än jag gjort på flera år.
Kommer hem från jobbet och har energi kvar...skönt! Men idag kände jag mig trött när det var sista halvtimmen på jobbet. Men jag tror att det kan bero på att det är fredag imorn och att jag längtar till helgen.
............................
Igår var jag och handlade. Oj oj oj vad nyttigheter det blev. Massa goda nyttiga saker. Idag hade jag Lax, morötter, tomater och vitkål med mig till jobbet. Imorn blir det Bulgur, tonfisk och en sallad vid sidan av med tomat, sallad och oliver. Ja nu är det bara att sätta igång. Snart är våren här och denna vår blir annorlunda så det är väl bäst att göra den lite mer annolunda och sätta igång med en nystart för både kropp och själ!
....................
Imorn ska jag och min kära åka till våra vänner O, M och deras lille J. Det blir även övernattning:) Ska bli hur mysigt som helst! Så låt nu fredagen gå fort så att vi får bege oss till våra fina vänner.
Hör och häpna...jag ska gå och slänga mig i sängen nu.... Känner att jag behöver en riktigt god natts sömn.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig du är! Du är redan så fin som du är så du behöver inte nyttigheterna för att komma i form precis;) men det kan ju vara bra att äta nyttigt ändå? Trots att du redan är redo för beach 2012:) hoppas nu helgen blir kanon! Njut av fulla muggar<3 saknar dig!! Kram



2012-02-09 @ 21:26:35
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: ANNA

Håller med ida..;) Hoppas du får en fin helg vad mysigt med övernattning ! vad gott det lät med maten du skrev mums! Hörs imorgon !! många kramar på dej

2012-02-09 @ 22:13:53
Postat av: Fliizan

Ida och Anna: Tack tjejer! Puss på er:)

2012-02-15 @ 20:50:06
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0