Strosa

Idag blev det stros på stan med mamma.
 
 
Jag köpte mig en ny varm halsduk tack vare en Wrap-present, så kul när man kan fynda.
 
Efter stan blev det hem och vi satte igång att skriva julkort.
Denna jul blev det inte många kort att skicka eftersom jag detta år får träffa dem närmsta vännerna och familj innan och under jul. Jag kommer ihåg när jag ett år blev tvungen att fira jul själv. Älskling var i Dubai har jag för mig och jag var tvungen att jobba under julhelgen, så jag kunde inte åka nånstans och alla i familjen skulle fira med deras respektives familjer. Det var igen kvar i stan att fira med. Men det blev bra ändå ;-) Jag myste framför tv:n kommer jag ihåg. Tur att det gick massor av mysiga filmer då.
Men denna jul blir det fullt här hemma hos mamma och pappa. Alla syskonen med respektive och barn.
Ska bli så otroligt mysigt!
Nu blir det sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0