Ny lur

Denna lördag myser vi inomhus.
Solen skiner utanför och snön täcker skog och mark.
Igår åkte jag och älskling till stan för att kolla på ny telefon till mig. För mig var det viktigt med bra kamera så det blev första prioritet när det kom till valet. Jag är så nöjd och älskling är lite avundsjuk ;-) 
Valet föll inte på en ny Iphone. När jag fick min Iphone tänkte jag ..nu ska jag alltid ha Iphone, aldrig något annat. Men så blev det inte. Jag slog till på en Sony.
Nu blir det en liten härlig Hallmark film i soffan med pepparkakor och julmust.
Snart två veckor kvar till jul!!! Hjälp vad tiden går, härligt om jag så får säga.
Längtar redan till det nya året med allt vad det har att erbjuda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0