Glad Påsk!

Ledigheten började inte så bra för min del. Natten till tordag började jag må illa och vad som sen skulle vara en skön dag på jobbet innan ledigheten startade, blev istället en hemskt natt och förmiddag i sängen och i badrummet.
Matförgiftning har jag kommit fram till. Fy så vill jag aldrig må igen!
Jag sov hela torsdagen fram till kl.15 och sen kom älsklingen och räddade mig. Vi åkte till Nypan och där fortsatte jag att sova. Åt ingenting förutom ett plommon och en liten skål med nyponsoppa.
..................................
Idag ska jag göra en god frukost tänkte jag. Eller kanske heter det lunch vid den här tiden:)
Sen inväntar vi min bror med familj som har varit utomlands. Se om dom har fått nån färg och har haft det skönt o solen.
I onsdagskväll så bestämde jag och Jennie att vi skulle baka lite påskgodis.
Det var riktigt skoj:)
Rullade fina påskägg i olika färger.
Doppade dom i choklad.
Annars har denna vecka varit en lugn vecka. Var hos Anna på tisdagen och hälsade på. Blev bjuden på en underbar äppelkaka som hennes mamma hade bakat, mums. Kikade på Desperate Housewives. Myste en hel del med skruttan Amalia:) Hon bara växer och lär sig mer och mer, så roligt att se!
..............................
Nu ska jag laga frukost i form av ägg och tomat omelett, med arabiskt bröd. Finns ingen bättre frukost:)
Glad påsk till er från mig

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars dej gumman ! Ush för att må så dåligt ;( Hoppas verkligen att du mår bättre nu och får en fin påsk med dina nära och kära <3 Hörs imorgon. ! Kramar

2012-04-06 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0