Nattliv

Ja inte är vi ute och röjer inte:)
Nu börjar vi kvällen här hemma. Ska precis sätta på en film och klockan slog nu 12.
Har plockat fram lite gott:)
Och lite dipp till det:)
Idag var första dagen som arbetslös på riktigt.....känns tråkigt att inte jobba kvar på mitt jobb men jag är positiv.
Jag och Älskling får massa tid ihop..haha:)
Det kan ju förändras när som helst vem vet...så det är bäst att ta vara på den lediga tiden man nu har.
Vi njuter ska jag säga:)
Igår träffade jag Jennie. Hon bor ju granne med mig ibland:) Det var supertrevligt att träffas upp. Vi möttes vid 11 och tog en runda i affärer. Det finns ju så mycket fint i butikerna nu!
Bjöd hem henne sen till mig på lite fika, trevligt!
Idag har varit en produktiv dag, har fått saker gjorda.
Får se vad morgondagen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0