Monkey är här <3

Inatt vaknade jag av ett mms på en underbaring!
Det var riktigt svårt att somna igår. Min tankar gick till A & A som när som helst skulle få sitt första barn.
Jag somande till men vaknade sedan av ett mms <3
Finaste lilla tjejen hade kommit till världen och då var det lika svårt att somna om:)
Imorse kunde jag inte slappna av, gick runt runt och ville ringa till min fina vän som blivit Mamma.
Men jag väntade lite till, lät dom få landa i att äntligen ha blivit en familj.
Tillslut kunde jag inte hålla mig.
Det var otroligt skönt att få höra min väns röst. Min ögon har varit glansiga länge nu...nära till gråt nästan hela tiden. Det är en speciell känsla när ens nära vänner får barn.
Nu finns lilla skruttan hos sina fina föräldrar och hon kommer att få så mycket kärlek av oss alla:)
Längtar så tills jag ska få träffa dom alla tre!!!
..............................................................
Igår morse vaknade jag av hemsk mensvärk! Sov ända till klockan 14, allt för att det skulle gå bort.
Vi skulle få gäster senare så då var det bara att vila och det gick som tur är över tillslut.
Jag och Älskling gick till affären för handla lite gott. Vi slog på stort! Köpte lösgodis och jordnötsringar. Vi har varit såå duktiga och inte köpt godis på jag vet inte hur länge men nu festade vi till det:)
Våra vänner C & R kommer över.  Snackade och hade oss. Såg en grymt bra film, "The next three days", Riktigt bra!
Idag blir det en lugn söndag, så som söndagar ska vara.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för det fina inlägget ! Vi är så lyckliga över att hon är här nu. Som vi har väntat på lilla Monkey <3 Det ska bli så mysigt att ni kommer och hälsar på oss imorgon ! Och Amalia ser så fram emot att träffa er !! Hoppas ni har en mysig kväll och vi ses imorgon ;) Wiiee ! Puss & Kram

2011-09-26 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0