Stronger then ever <3

Idag firar jag och älskling 9 år tillsammans.
Igår åt vi en riktig festmåltid här hemma och sen blev det romantisk film:) Vi såg på "Midnight in Paris".
Passade ju riktigt bra eftersom vi var i Paris under den tiden vi förlovade oss. Så vi satt och sa hela filmen: Där var vi! Där har vi vart! Kommer du ihåg det där osv. Sån mysig film! Jag minns det som igår när vi strosade längst Paris gator och det är verkligen en otroligt romantiskt stad för att inte låta allt för klyschig:)
Jag är så glad att ha min älskade och ser fram emot många många fler år tillsammans.
Igår bakade jag ytterligare en Äppelkaka. Denna gång med fler äppelbitar i. Blev riktigt smaskigt.
Gör en vanlig sockerkakssmet men för att göra kakan snäppet godare så ha i lite kardemumma och vanilinsocker i smeten. Sen lägger man äppelklyfterna i kanel, socker och kardemumma så att bitarna suger åt sig.
I med Massa äppelbitar och skjuts in i ugnen i 45 min på 175 grader.
Supergott!
Nu ska vi fortsätta mysa!

Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas ni hade en ljuvlig helg tillsammans! 9 år är strongt gjort! Puss på dej!

2011-10-16 @ 10:03:11
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0