Lock

Jobbigt, jag har fått lock i mina öron. Vad jag än gör så får jag inte bort locket jag har i mina öron. Irriterande, får väl snart gå till vårdcentralen, kan ju vara nån vaxpropp...usch.
Nu till denna torsdag. Blev hämtad av Jennie och vi åkte iväg till Anna och Amalia. Det var så mysigt som alltid att åka och hälsa på. Jennie hade en tid att passa men jag stannade ytterligare några timmar.
Skruttis var så söt med nappen i mun;)
Blev mys och prat. Sedan begav jag mig hemåt. Stannade till vid affären för att köpa middag. Fick ett sånt sug efter Rotmos av allt:) Efter att Anna hade sagt att hon skulle laga potatismos till middag så blev jag riktigt sugen på Rotmos, korv och senap...och det var riktigt gott!
Ikväll blir väl en till filmkväll här hemma. Vi hittar så bra filmer att kika på.
Trevlig tordagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en mysig dag och för att du stannade lite till. Vad rolig hon ser ut med sin lilla napp ;) Hoppas rotmoset blev jätttegott ! Ska bli roligt på lördag ;) Kram

2011-10-28 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0