Från storstan till landet och tillbaka

Idag kom jag hem igen. Härligt att vara hemma, men det var även härligt att vara borta.
Innan jag åkte bakade jag en kaka att ta med. Chokladsockerkaka med nötter och mörk choklad.
Kul att kunna ta med nåt hembakat:)
I onsdags åkte jag till min bror med familj i nypan. Mysigt att få umgås med dom och min brordotter:)
Deras fina kisse Scilla
På onsdagkvällen åkte jag för att hämta upp mamma och pappa vid flygplatsen.
Jag åkte med dom hem och vilade mig i några dagar.
Det blev mysig promenad i stan med mamma.
Vi lunchade tillsammans.
Det blev mycket läsning. Det var länge sen jag fastnade i en bok. Nu har jag hittat en jag knappt kan slita mig ifrån.
Så mysigt att sitta och läsa på morgonen när solen tittar in.
Boken heter " I dont now how she does it" och den kommer snart ut på film.
Vi spelade spel, åt, bakade, läste, tog promenad och bara umgicks. Jättemysigt!
Mamma och Pappa har ingen Tv så jag bestämde mig även för att inte kolla nåt på datorn och så kopplade jag bort facebook från mobilen. Det var riktigt skönt:)
Vid hustomten gick korna och betade. Jag sa att jag åkte till landet va..;)
Nu är jag hemma. Hemma hos min kära:)
Ikväll blir det myskväll på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en kanon helg tillsammans ! Skönt att bara vara ibland och koppla bort allt lite. Vad god kakan ser ut... Mums ! Kramar <3

2011-10-24 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0