Hemska huvudvärk

I går mötte jag upp Anna, Alex och Amalia på Sollentuna Centrum. Jättefint köpcentrum. Det fanns otroligt mycket fina saker att kika på. Hängde med dom hem och myste.
Stannade även över natten. Härligt att spendera en heldag, natt och sedan en förmiddag med lilla fina familjen:)
Idag slog huvudvärken till. När jag åkte hem mådde jag så dåligt. Det är hemskt när huvudvärken kommer. Jag har inte haft migrän/huvudvärk på ett bra tag men nu kom den och hälsade på igen.
När jag kom hem tog jag en treo och hoppade direkt in i duschen, det är nästan det ända som hjälper.
Så nu är jag nyduschad och ska slänga mig i soffan men glass och kaffe.
Slog till på min favoritglass. Ben&Jerry, Chokolat fudge brownie.
Älskling kommer nog hem senare ikväll. Han har varit borta i helgen. Jag som hade önskat att bli omhändertagen och känna mig liten och sjuk:) Men nu mår jag nästan helt bra så det är ju ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas huvudvärken släppte ! Dumma ! Tack själv för en jättehärlig lördag och söndag tillsammans ! Blev jätteglad att du ville stannakvar över natten . Puss & kram

2011-10-31 @ 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0