1 Advent

Jag knåpade ihop en adventsljusstake igår.
Mycket vitt men tycker det blev fint. Jag band rosetter kring ljusen och la silverpärlor i botten. Ska ta upp mina stenar och snäckor som jag plockade i Dubai och lägga i, tror det blir lite extra fint:)
.....................................
I förmiddags så lockade jag håret och sminkade mig. Älskar att testa nya grejer. "Fixade måsvingen", ni som kan smink vet vad jag menar. Eyeliner är svårt men jag klarade det galant idag.
Lockarna syns inte så bra, för mörk belysning.
Älskar smink och skönhetsprodukter, det är roligt! Jag ska göra mig extra fin imorn när min kärlek kommer hem efter att ha spenderat lång weekend i Spanien. Saknar dig babe <3
..................
Lite senare kommer Jennie över. Vi hade jättetrevligt igår. Såg film "Niceville" den var otroligt mysig film med ett starkt budskap. Värd att se!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vacker som en dag!!!!

2011-11-27 @ 21:18:15
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Fliizan

Tack min kära! Snäll du är:)

2011-11-27 @ 22:44:43
Postat av: Johannaty med lilla Ciara

ah va kul, bra med en mamma som kan inspirera.

Min mamma jobbar inte med det men är väl påläst och vi pratar så mycket om hälsa över ett fotbad så jag blir så inspirerad :)

2011-11-27 @ 23:02:53
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0