20 November....vart springer tiden iväg.

Igår var det full rulle hela dagen, härligt med såna dagar:)
Gick upp tidigt för att slänga in tvätt i maskinen, gick tillbaka till sängen för att sova en timme till. Gick sedan upp och åt god frukost. I veckan var vi och storhandlande. En vän skulle till Willys så då passade vi på att storhandla. Nu äntligen har vi köpt hem massa mat och det efterlängtade....arabiskt bröd:) Så igår blev det favoritfrukosten äggomelett med oliver och arabiskt bröd vid sidan av.
Jag sprang mellan tvättmaskinen, disken och dammtrasan. Vi skulle få gäster på eftermiddagen så då passade jag på att storstäda:) Sen en tripp till affären för att köpa nåt gott att dricka till middagen.
Våra vänner kom och vi lagade Thaigryta...eller grabbarna lagade medan vi tjejer och deras lille skrutt på 4 månader satt i vardagsrummet och myste. Det blev en underbart trevlig dag/kväll!
.....................................................................
Nu idag tog jag en härlig frisk promenad i duggregnet. Det är sån frisk luft ute så jag ville nästan inte gå in igen. Men det blev lite kallt och urrigt så jag gick hem och satte på en kopp kaffe.
Jag gick längt vattnet och njöt.
Hur kallt det än är så är våra balkongdörrar som finns på varje våning i huset alltid öppna. Här tar vi vara på den friska luften:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0