Fix och trix

Igår hade jag en riktig fixar dag. Det är roligt och avslappnande att fixa.
Gjorde ett ljus lite roligare genom att knyta en rosett runt.
Sen sydde jag ett överdrag till vår klädback som nu står i hallen som avlastningsbord. Sydde av gamla gardiner, man tager vad man haver.
Sydde för hand:) Åhh jag vill ha en symaskin!!!!!!
Lilla hörnan i hallen fick också mysfaktor.
Plockade fram fårfällen.
Då var jag klar med mitt julpyntande, inte så värst juligt kanske men mysigt blev det:)
...............................................
Igår kom Jennie över igen. Slingade henne, så nu är hon blondie:) Vi hade supertrevligt!
Nä nu ska jag fixa mig.
Dagen längtan: Baby kommer hem ikväll! Älskling och jag får två dagar tillsammans sen drar jag till Skåne:)

Kommentarer
Postat av: Johannaty

den är så himla bra! Läs den igen det fungerar verkligen.

2011-11-30 @ 14:42:23
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0