All by myself

Som min granne brukar sjunga.....När man står i vårat badrum så kan man ibland höra hur vår granne sjunger till Celine Dion låtar för full hals, speciellt "All by myself" hon kanske känner sig ensam...eller så är det hennes favorit låt;)
........................
Jag är iallafall ensammen nu....för 4 dagar. Älsklingen åkte iväg på en liten resa till Spanien. Härligt för honom att komma iväg lite:) När han kommer hem så är det min tur att åka iväg på en liten resa, för min del blir det Skåne;)
................
Idag blir det en lugn dag hemma. Kommer säkert att fixa lite hemma. Plocka, städa och göra lite julfint. Det är ju trots allt 1 Advent på söndag. Det blir inte så mycket julpynt hos oss, det brukar det aldrig vara. Men en adventsljustake blir det iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Sofie ♡

Sv: Hihi ja nu gillar jag min design, får hoppas denna varar lite längre än alla andra kanske ;)

2011-11-24 @ 14:57:43
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0