Onsdag 29 Juni

Igår var det rensning för fullt här hemma. Fick in alla kläder i garderoben. Så nu är det köket kvar att fixa och lite mer i övriga lägenheten men det får jag ta nån kväll för idag blir det att ta sig ut i solen.
Igår kväll var åkte jag till Anna. Vi åt god sallad, pratade och mös. Jag, Anna och underbara Monkey;)
Sedan var det Allsång på Skansen. Måns gjorde det bra som programmledare, nu känns det lite roligare att kolla på programmet:)
Fina Anna med en liten skruttis i magen:)
Bestämde att vi får ta och gå till Allsång på Skansen nån dag.
Vore lite mysigt faktiskt, man får en sån underbar sommarkänsla.
Nu är det sista koppen kaffe innan jag och my love går ut till värmen. Kanske blir det ett dopp:)
Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack finaste Iza för en kanon kväll tillsammans /3 Vi måste åka till allsång på skansen och se våran underbara skåning live..Hoppas du haft en underbar dag * Puss

2011-06-30 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0