Promenad

Ifredags slutade jag jobbet klockan 16 och jag tog mig hem för att bara byta om och vända.
Det blev ju undervart väder i fredag!
Jag och Älskling bestämde oss för att ta en promenad. Vi gick mot Gamla Stan, satte och och åt lite mat och sen gick vi vidare. Pratade och myste i solen. Vi promenerade mot vattnet, det var så härligt att bara strosa.
Man skulle kunna fortsätta att promenare hela långa kvällen, det var så skönt ute.
Idag blir det lugnt här hemma. Älskling ska åka iväg ikväll och är borta i 5 dagar. Så det blir att packa och kramas. Han kommer bli saknad;)
Jag kommer att jobba på och se vad veckan har att erbjuda.
Ska iallafall träffa min fina Anna. Får passa på och mysa med magen för nu är det inte länge kvar:)
Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0