Förra helgen i Gbg

Nu är det helg!
Denna helg är vi hemma och bara chillar.
Förra helgen var vi Göteborg.
Jag och Älskling åkte tillsammans ner med min brors familj. Vi åkte hem till min systers familj för att spendera natten. Syskon med respektive, var riktigt trevligt! På lördagen hade vi alla en överraskning till min mamma och pappa som också var i Göteborg utan att veta om att alla deras barn med familjer var i stan. Min systers man hade hyrt en spårvagn för dagen, han är spårvagnchafför:)
Här är vår spåvagn:)
Vi åkte mot Saltholmen för att hämta upp Mamma & Pappa. Där stod dom ovetandes vid hållplatsen och hör ur högtalarna att dom är välkommna ombord på spårvagnen:)
Väl ombord så hade vi "På Spåret" för Pappa. Han gillar programmet "På Spåret" sa han fick svara på frågor och lista ut olika saker. Det var riktigt skoj. Sedan parkerade vi spårvagnen och hade picknick i gräset.
Härligt!
Sedan åkte vi vidare med spårvagnen.
Riktigt häftigt faktiskt att få ha en helt egen spårvagn:)
Pappa tyckte det var en jätterolig upplevelse. Han fick sitt egna "På Spåret" :)
När vi hade lämnat spårvagnen gick vi och fikade i solen.
Sedan åkte vi hem till min syster. Vi hade så mysigt & kul tillsammans!
Vi grilllade frammåt kvällen och åt supergod efterrätt.
Jag, min syster och min svägerska hade varit hos grannen (som min syster känner) och plockat massa goda hallon...mums:)
Här ute satt vi och myste hela långa kvällen!
Det var så roligt att vi alla träffades. Mamma, Pappa, syskon, respektive, barn och barnbarn. Vi börjar bli en stor familj:) Allihopa sov över hos min syster.
På söndagen tog vi det lungt hemma. Jag satt ett tag och kollade igenom några underbara hus och inredningstidningar som min syster hade.
"25 Underbara hem" heter tidningen. Helt underbar!
På vägen hem i bilen satt jag och älskling i baksätet med min fina brordotter som är nästan 2,5 år. Älskling och hon kunde inte sluta busa och leka:) Dom gillar verkligen varandra, det är så roligt att se. Min kära är en riktigt lekfarbror;)
Arbetsveckan efter den helgen gick bra men jag har varit så fruktansvärt trött.
Skönt  att bara ta det lungt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0