Lámour Triomphe de tout

"Kärleken övervinner allt"

Nu börjar fjärilarna komma i min mage. Snart är min kära hemma igen!
Veckan som kommer blir riktigt härlig tror jag. Ledig på måndag, jobbar tisdag och onsdag, sedan är jag långledig till på måndag. Härligt!!
Förhoppningsvis blir det en resa uppåt i landet. Det var så länge sen jag var där så jag hoppas på att vi kommer iväg. Det är en sån känsla att åka dit, känns som hemma! Längtar!

Igår fick jag sällskap av Anna som kom över på middag och sleepover:) Var myyys! Så kvällen tillbringades i soffan med god mat och glass.

Idag efter jag slutat jobbet kommer min syster och systerson över. Det blir trevligt! Får se vad vi hittar på.

Ha en härlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0