Vackert vackert vackert!

Underbara lördag! Jag och min syster med familj började morgonen med Brunch på "Egg and Milk", sååå himla gott! Det bästa med Brunchen är dom amerikanska pannkakorna med lönnsirap:)
Vi fortsatte mot olika möbel och inredningsbutiker. Det var underbart att gå runt och få inspiration och njuta av vacker inredning.
Här kommer massa bilder...titta och njut:)
Soffa med vitbiege sammet klädsel, snyggt inslag med den roströda filten och kuddarna.
Färgstarkt! Love the tassel;)
Mycket speciell och vacker soffa. Det var en dröm att sitta i den, urskön!
Vacker eldstad.
Ännu en vacker eldstad.
Helt underbar soffa! Jag vill ha denna soffa nu!!!
En närmare titt.
Fåtöljerna var supersköna.
Tänk er denna fåtölj i ett vitt och fräscht rum...fint!
Jag har en bred smak när det gäller inredning. Gillar nytt, gammalt, ljust, mörkt.
Vackra förvaringsboxar.
Åh så vackert.
En liten förvaringsbox med en klocka på, Är den inte söt!
Klocka med en tassel på:) Det fanns många tofsar i den här butiken måste jag säga, lite fint faktiskt;)
Kände mig som Maria M ;) hihi.
Det var en underbar butik. Kika in på Engelska Möbelhuset vettja:)

Kommentarer
Postat av: IDA

Gud så fina saker! Man blir ju salig när man går runt och blir inspirerad. Men det bästa är nästan att gå runt att drömma. För när man väl måste ha en soffa eller nåt annat så hittar man ingen. Drömma är helt klart det bästa=)

2011-02-06 @ 17:00:03
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0