Kvalitetstid <3

Lördagen började med lite nytta men sen blev det bråttom när våra vänner var utanför för att hämta upp oss på vägen ut till deras sommarstugan. Jag har lite svårt att skynda mig för det känns alltid som att man glömt nåt då;)
Vi åkte hem till dom och myste på för fulla muggar. Åt Indisk mat, såå gott! Gullade med deras lille son som sen skulle lägga sig för natten. Vi tände en brasa och fortsatte snacka, mysa och äta pepparkakor och godis.
Mysfaktorn var hög:)
Det var så härligt att bara få umgås och inte känna stress av att man skulle bege sig hem.
..............
Imorse vaknade vi skapligt, lekte med lillkillen och åt smarrig frukost.
Sedan begav vi oss till Alby friluftsgård. Där gick vi en promenadrunda längst vattnet och genom skogen.
Pratade och njöt. Sen pausade vi och tog en kaffe.
Riktigt härliga dagar <3
..............................
När jag och älskling kom hem för nån timme sen så slängde jag in en paj i ugnen. Det blev kräftpaj igen:)
Nu blir det en lugn söndagskväll här hemma.
Hoppas ni haft en underbar 3:e Advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0