Härliga dagar

I måndags bakade jag förfullt här hemma. Jag hade på julmusik i bakgrunden och kände verkligen att det snart är jul <3 Bakade Saffransskorpor att ha med mig till min bror och även till min svärmor. jag är ansvarig för godiset och sådant. Så nästa blir rischoklad och dadelkakor. Älskar att baka:)
Igår åkte jag till Anna. Det var otroligt mysigt att få prata och umgås. Otroligt mysigt att gosa med Amalia också.
Vi fikade på Annas sockerkaka och mina saffransskorpor.
.......................................
På väg hem mötte jag upp Älskling så vi kunde ta sällskap hem <3
Snart börjar det närma sig jul. Längtar så tills vi åker till Nypan. Vi åker med våra vänner dit, så snällt och så skönt att få åka med i bilen.
............
Idag blir det att gå på jakt efter en julklapp till min brorsdotter. Ska fixa mig och bege mig om en stund. Jag ska även möta upp Anna och Amalia. Vi tänkte strosa runt i Gamla stan. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0