Donut bun

Igår kom Jennie över på morgonen och vi åt god frukost tillsammans.
Sedan bestämde vi oss för att strosa lite på stan.
Solen sken men burr nu har det blivit riktigt kallt.
.................
När vi kom hem till mig igen åt vi mat och snackade.
Vi började sedan fixa med olika frisyrer. Man kan göra så mycket kul med håret.
Jag testade att göra en donut bun. Den blev fin tillslut:)
..........................
Dom här dagarna har det varit mycket tänkande i mitt huvud. Mycket tänkande kring framtiden. Spännande på ett sett men jobbigt på ett annat. Det känns som att jag börjar från noll nu men det behöver inte vara negativt.
Får se vart allting leder tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0