Välkommen härliga vår!

Imorse vaknade jag vid klockan 9.00. Åt lite frulle och kikade ut genom fönstret. Soool! Bestämde mig för att ta mig ut på en promenad, men det fick bli en lugn promenad. Tog på mig halsduk och polotröja, jag är ju trots allt sjuk men egentligen skulle det inte behövas för solen värmde något otroligt!
Vips så var jag vid vattnet:)
Det blev en otroligt härlig promenad.
Gick förbi en man som var ute och gick med hunden och här i lilla staden så säger man ju Hej till folk man möter (tillskillnad från storstaden) Kände mig dum som bara nickade och log tillbaka....kan ju inte prata... Jaja hoppas han inte tyckte jag var otrevlig. Så kan det gå.
Nu vilar jag här hemma. Ska nog ta tag i städningen. Är ju såå rastlös!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0