Ladda Ladda Ladda

Idag har varit en riktig hemmadag. Kikat runt på bloggar, städat, packat upp kläder, smink och annat från resväskan.
Men under ca 3 veckor så kommer jag att bo lite i en resväska eftersom jag bor tillfälligt i Nypan hos min svåger innan jag och älskling flyttar in i lägenheten i Stockholm.
Har även försökt mitt bästa att bli frisk. Imorse vaknade jag dunderförksyld och hes...men men det är bara att bita ihop. För imorn är det första dagen på nya jobbet!.....Wiii:)
Ikväll blir det en helkväll i soffan. Gossip Girl och Brothers and Sisters.
Ha en härlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du kryar på dej gumman! Håller mina tummar för dej imorgon! Men det kommer gå jättebra! Vi hörs ikväll! Tusen kramar till dej !

2011-04-11 @ 04:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0