Stockholm i mitt hjärta

Veckan har gått ganska fort förbi och imorgon är det fredag. Sedan är det helg!
Det har varit toppen på jobbet och på kvällarna har jag städat och fixat.
Igår efter jobbet bestämde jag mig för atta ta en promenad hem från jobbet.
Det var ju inte dumt inte:)
Jag påbörjade min promenad med denna vackra utsikt.
Solen sken och det var alldeles underbart att knalla längst Stockholms gator.
Gick igenom Gamla stan och njöt.
Fastnade i en sko butik i Gamla stan...hihi:) det var REA så jag var ju bara tvungen att kika in;)
Det tog mig en timme att gå hem från jobbet men det var för att jag fastnade lite här och där och förundrades över hur vackert allting var. Egentligen tar det bara 30 min ungefär.
I fina allén på söder.
Det kommer jag göra om kan jag lugnt säga:)
Imorgon kommer mamma och pappa och hälsar på. Dom stannar hela helgen, får se om vi kan se någon brasa någonstans, det är ju Valborg trots allt.
Nu är jag så trött så. Det blir en tidig kväll för mig.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad vackert det är! Man blir ju alldeles tårögd! Förstår att du ville kika in i sko butiken ;) hoppas du och päronen får en alldeles underbar helg ihop ;) Saknar dej min Fisen ;)

2011-04-29 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0