Härliga helg!

Nu är det helg!!!
Kom hem vid 16.30 idag, härligt att sluta tidigt på en fredag. Hann komma hem och sedan ringer telefonen. Bror min är i stan med familjen och ville komma förbi en sväng. Åhhh va kul!! Det var evigheter sen man kunde svänga förbi varandra:)
Födelsedagsbarnet på blivna 2-år ville få i sig lite mat och självklart så fick hon komma till mig och äta:)
Min supersöta brorsdotter blev hela 2 år idag, tiden går så fort!
Dom stannade ett tag, det var så mysigt.
Efter att jag hade vinkat hejdå till alla tre så tog jag en promenad. Gick i nån minut och vips var jag nere vid vattnet. Det är så otroligt att få bo här där vi bor, Älskar det!
Om en stund så kommer mamma och pappa hit. Dom ska spendera helgen här, ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att bara kunna träffa sina nära och kära när man vill ! Här kommer vi trivas jättebra izan,vad mysigt det ska bli att träffa dej imorgon på fredags mys ! yeaha!

2011-05-05 @ 14:00:31
Postat av: Wilma

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 02:49:39
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0