Början på ett nytt kapitel

Lördagkväll och jag spenderar den här kvällen i Nypan.
I Torsdags var det min sista dag på jobbet i Göteborg. Det var väldigt konstigt att börja rensa mitt skrivbord på kontoret och säga hejdå till kollegorna. Blev många kramar och jag fick en sån himla vacker Orkidé.
Visst är den fin!
På Torsdag kväll blev det även farväl till min syster och hennes familj. Vi fick en vardag tillsammans under dom två månaderna jag bodde hos dom. Jag är otroligt tacksam att jag fick bo hos dom en tid.
Men vi ses ju snart igen! Det var inte farväl föralltid men konstigt och sorgligt kändes det.
Sedan tog jag mitt pick och pack och satte mig på bussen mot nya äventyr:)
Blev hämtad vid busstation av älskling klockan 5 på fredag natten. Jag var dålig, hade så ont i halsen och förskyld så att sitta flera timmar på en buss var inte så lyckat...men men det gick:)
På måndag börjar jag på mitt nya jobb....ingen ro och ingen vila;)
Passande att jag blev sjuk nu i helgen...grrr:(
Får kurera mig imorgon och få nya krafter.
Spännande!!!!!!
Nu blir det en lugn kväll med film och popcorn..mums:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0