Grått men inte så trist



Söndag idag, en grå söndag. Hela helgen har varit grå och regnig. Men den har spenderats med underbara människor så det väger upp.

I fredags kom Anna hit och gjorde min kväll. Bjöd henne på middag och sen god efterätt framför Idol.
Senare på kvällen kurade vi upp oss i sängen med en film. Myspys! På lördagen kom min systerson över och stannade till kvällen. Det blev bus, film och lite kvällsmys när hans föräldrar kom på kvällen för att hämta min favorit kille.

På lördagskvällen blev jag lite deppig, det var tyst och lugnt här hemma när alla hade gått. Då kom saknaden av min älskade. Han är iväg och träffar sin familj och gör lite ärenden i nån vecka. Förhoppningsvis ses vi om några dagar:)

Idag är jag på topp. Förmiddagen var lugn, sitter just nu med en kopp kaffe. Hade enbart kaffe till en kopp, tur var det!! Utan kaffe på förmiddagen, katastrof:) Om ett tag ska jag fixa mig och ta mig in till stan. Göra några ärenden och sen åka vidare till en lägenhet som min syster och svåger renoverar. Ska bli kul och se hur den ser ut. Dom är så duktiga!

Ett stort grattis till min svägerska som fyller år idag!!!!
Grattis, hoppas du får en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Anna*

Tack underbara du! För en jättemysig helg tillsammans! Var jättemysigt med fredags mys, och se film i sängen är man inte bortskämd med..;)

Hoppas du får en härlig söndag kväll så hoppas jag vi ses i veckan..;) Puss och kram

2010-10-24 @ 16:03:27
Postat av: paulina

Tack fina du! Vi hade en jätte härlig dag. Var i stugan och fixade o hann titta på film när dottern sov. Tack än en gång för kortet var så roligt att få. Kram till dig

2010-10-26 @ 21:39:45
URL: http://gunhildoruth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0